Страницы

úterý 6. října 2015

Konturovací sada Light to Médium od Anastasia Beverly Hills



Anastasia Saare je světoznámou vizážistkou, která se ve své kariéře soustředila na líčení a úpravu obočí. Svůj první salón krásy otevřela v roce 1997. Za rok z něj bylo oblíbené místo modelek a hereček. Později navrhla svou první tužku na oči, ze které se stal bestseller. Pak rozvíjela svůj byznys a navrhla další kosmetické produkty. Všechny jsou profesionální. Značka Anastasia Beverly Hills vyrábí dokonce i kosmetické sady pro vizážisty.



Je to cruelty-free značka, která nikdy netestovala složky nebo finální produkty na zvířatech. Pokud vím, tato značka vyrábí jen 2 veganské produkty: barevný gel na obočí (Dipbrow Pomade) a konturovací sadu (Contour Kit). 



Pořídila jsem si konturovací sadu Light to Medium. Je totiž jediná veganská (ostatní u ABH nejsou). V Česku tato značka není k sehnáni, a i celkově ulovit ji v Evropské unii není snadné. Prodává ji většinou jen Anglie, kde jsou jen za astronomicky vysoké ceny. Chtějí za tuto sadu 45 euro. V USA stojí 30$, ale za objednávky se zemí mimo EU v Češku musíme ještě zaplatit clo, které většinou činí 1000 korun, takže to naprosto nepřipadá v úvahu. 



Jediný v Evropě internetový obchod, který prodává tuto značky za dost lákavé ceny, je net-a-porter.com (sídlí v Londýně). Ale i tak je tu háček. Doprava stojí 15 euro. Narazila jsem na akci, která trvala jen pár dní, a tím pádem jsem dostala dopravu zcela zdarma. Paletka mě vyšla skoro na 30 euro, a byla to nejlepší cena v Evropě. Takže mohu doporučit jedině tento web. Buď si objednáte hodně věci, aby se vám doprava vyplatila nebo budete čekat na akci. Tento obchod prodává jen luxusní zboží. Anastasia Beverly Hills je skoro nejlevnější značka, kterou vedou. 



Věnovala jsem tolik místa v blogu koupi právě proto, že jde o drahé a těžko sehnatelné zboží. Takže možná vám moje rada pomůže. Já jsem o této konturovací sadě snila skoro celý rok. A když jsem uspěla u zkoušky na řidičský průkaz, manžel mi ji nabídl jako dárek, tak jsem ji zrovna našla za tak krásnou (v porovnáni z Evropou) cenu, a to i s dopravou.



Sada Contour Kit nám přináší 3 bronzery a 3 rozjasňovače v jedné paletce. Rozhodně, pokud si budete kupovat tyto produkty samostatně, tak zaplatíte 4 až 6 krát více. Libovolný slušný veganský bronzer stojí 400 až 800 korun jako takový. V této sadě máte úplně všechno, co potřebujete k dokonalému líčeni. 
Podle mě žádnou tvářenku nebudete potřebovat, pokud si umíte správně využit tuto paletku.



Textura těchto bronzerů a rozjasňovačů je velice měkká, lehce se mezi sebou namíchají. Přidávají pleti dokonalý vzhled. Řekla bych, že s touto paletkou je vidět, že je žena nalíčena drahou kosmetikou a umí o sebe pečovat. Používám paletku i bez pudru. Tyto odstíny dokonale dokončí i večerní líčeni. Bronzery jsou velice pigmentované. Rozjasňovače dokonalé skryjí stopy únavy pod očima.



Jsem ohromená. Mohu říct, že většinou v mém každodenním životě nepotřebuji tak těžkou artilerii, jako jsou tvářenky, bronzery a další krycí kosmetické produkty, ale do této paletky jsem se zamilovala a moc se mi libí ji používat.



Pro bronzery doporučím štětec na bronzery, a pro rozjasňovače bude ideálním řešením štětec na korektory



Nejde o přírodní kosmetiku. Na závěr chci ještě upozornit, že je to profesionální konturovací sada, tedy pro náročné a ty, které to s kosmetikou alespoň trošku umí. Jde o luxusní kosmetiku a je to vidět už u balení.

1 komentář:

  1. Ahoj :). Moc hezký článek a paletka :). ABH už obdivuji dlouho a konečně jsem se dokopala k tomu, že jsem si chtěla z jejich stránek objednat paletku stínů. A narazila jsem na tvůj článek.. Píšeš, že se platí clo 1000 Kč, Můžu se zeptat jak si na to přišla? Máš s tím nějaké zkušenosti nebo znáš někoho kdo je má? Zboží mimo EU podléhá clu až nad cenu zboží 150 dolarů nebo tak nějak.. jinak je to osvobozeno. Už jsem si objednávala značku Benefit ze San Franciska a nic jsem neplatila. Tak jen ted jsem nějaká nejistá. Budu moc moc ráda za tvou odpověď :)!

    OdpovědětVymazat