Страницы

středa 4. března 2020

Zatím nejlepší Nymburk


Jeden známý mi před několika lety popsal Nymburk jako nějaké ghetto nedaleko Prahy. Z nějakého důvodu ke mně toto přirovnání nějak přirostlo. Ale už jsem si slíbila, že nikoho nebudu poslouchat ohledně tipů na cestování. Já to stejně vždy nakonec vnímám úplně jinak, než většina ostatních. 

Upřímně mohu říct, že prozatím je to moje nejoblíbenější město ve Středočeském kraji. Takový soulad dost rozvinutého města s přírodou jsem snad nikde neviděla. Atmosférou mi trochu připomíná Freistadt v Rakousku, kam jsme jezdili minulou zimu. 
Technický stav města je naprosto skvělý, školy jedny z nejlepších, co jsem v Česku viděla, alespoň z venku. Všechno je blízko sebe, nábřeží je naprosto okouzlující. 

Nymburčaně hodně sportují, a ti kteří jsou ve městě na návštěvě také. Jezdí se tu na skejtech, kolech, kolečkových bruslích a všem možném. 

Uplná paráda! Moc se mi tam líbilo. Pokud bych toužila po bydlení mimo Prahu, určitě bych v první řadě myslelа na Nymburk.















Žádné komentáře:

Okomentovat