Страницы

pondělí 24. února 2020

Laky na nehty Zao organics



Tři nebo i čtyři roky jsem všem vřele doporučovala laky švýcarské značky Mavala, ale musím oznámit, že těmito laky jsem si značně zhoršila kvalitu nehtů, které jsem vždy měla zdravé. Používala jsem výhradně Mavalu, takže není pochyby, že jsou příčinou právě ony. Navíc když jsem je vynechala, hned druhý týden jsem všimla značného zlepšení. Nepoužívám je již skoro rok a zase mám dobré nehty. 

Jako reakci na mě nevyhovující laky jsem si musela najít něco jiného. Většinou kosmetiku objednávám z Anglie, jelikož je tam levnější a mají větší výběr, ale v tomto případě to nejde. Přeprava a doručování laků na nehty odtud je zakázána. 

Tak jsem zkusila něco z toho, co bylo na českém trhu a to, co mi tak nějak doporučoval internet. 

Zao Organics je francouzko-italská značka, která vyrábí luxusní ekologickou dekorativní kosmetiku včetně laku na nehty. Zatím jsem velice spokojena. 

Lak vydrží neuvěřitelně dlouho, dobře snáší vliv vody a vypadá naprosto perfektně.

Žádné komentáře:

Okomentovat