Страницы

středa 14. března 2018

Moje aktuální péče o obličej


Střídám kosmetické produkty, pořád zkouším něco nového. Ale dnes se s vámi chci podělit se svou aktuální rutinou, jak já pečuji o obličej a jaké výrobky používám. Všechny výrobky zmíněné v textu jsou veganské.

Herbalism, Lush, čisticí roláda. Jde o peeling na obličej. Nikdy jsem nevyzkoušela lepší peeling. Doporučila jsem ho všem kamarádkám a ony jsou mi za něj nekonečně vděčné. Tento peeling je schopen vyléčit i akné postiženou pleť. Akné jsem nikdy neměla, ale znám to od kamarádek. Stačí malý kousek rolády namočit, trošku s ní potřít obličej a opláchnout pleť. Používá se denně jako první etapa čištění obličeje.

9 to 5, Lush. Čisticí pleťové mléko, které snižuje pH pleti z 9 až na 5. Používám ho už léta, zatím jsem nenašla lepší. Spojení “kvalita-cena” je v tomto případě naprosto dokonalé. 100 ml stojí 235 korun a vydrží půl roku. Po roládě obličej utřeme ručníkem, a na odličovací tampon nalijeme přibližně 1/4 kávové lžičky produktu, a tím tamponem pak obličej otřeme.

Breath of fresh air, Lush. Tato pleťová voda pro mne až tak jedinečná není, ale rozhodně za pozornost a peníze stojí. Kupuji jí občas, střídám ji s jinými. Výhodou je, že je ve spreji, a tak ji nemusíte dávat ani na tampon. Takto kupříkladu můžete osvěžit pleť během horkého dne. Ale pokud si potřebuji dokončit svou ranní nebo večerní rutinu, tak rovnou po čistícím mléku nastříkejte tuto vodu na tampon, a otřete obličej. Po ní už klidně můžete nanášet krém.

Brightening eye gel, Phb Ethical beauty. Univerzální gel na oči, který používám jako ranní, protože se vstřebává během 2 vteřin a perfektně se hodí jako báze pod oční stíny. Jeden z mnoha kvalitních a báječných gelů.

Deep moisture day cream, Madara, krém na obličej. Vydrží i 24 hodin, ale já ho používám jako ranní. Jeden z nejlepších krémů v mém životě. Perfektně se vstřebává, je velice šetrný a neuvěřitelně příjemný jak při nanášení, tak i po.

Eye coutrur cream, Madara na oči. Vynikající oční krém. Velmi šetrný, velice účinný. Naprosto perfektní, a jeden z nejlepších, co jsem kdy zkoušela.

Gentle Moisturiser, PHB Ethical beauty, je už můj asi čtvrtý krém na obličej této značky. Všechny byly z různým účinkem a vůní. Miluji tyto krémy. Cenově jsou velice dostupné, jelikož se často nachází ve výprodeji. Jde o značku s vysokou etikou ve všech ohledech. Naprosto perfektní, trochu mastnější krém, který používám jako noční.


Logona, odličovací olej na oči. Asi jde o nejlevnější mezi účinnými a kvalitními odličovacími prostředky na oči. Stojí 265 korun, vydrží rok při každodenním použití. Koupila jsem nedávno nové balení. Odlíčí měkce jakékoliv líčení bez podráždění a velice rychle. Jeden z mých nejoblíbenějších kosmetických výrobků.

Žádné komentáře:

Okomentovat