Страницы

úterý 9. dubna 2019

Ústí nad Labem


Je jaro. Mám obrovskou radost, protože dny jsou delší a mohu si užívat procházek a cestování naplno. O víkendu jsme vyrazili do Ústí nad Labem. 

Město skoro nemá žádnou výraznou architekturu, ale vyniká z hlediska krásy okolní krajiny. Ty hory a řeka prostě uklidňují. Nevím proč, ale když jsem tam byla, měla jsem pocit, že jsme někde v Chorvatsku nebo Slovinsku. 

Strávili jsme tak perfektní den, užili si pohledu z Větruše a hlavně neuvěřitelně krásnou cestu z a do Prahy. Vzpomněla jsem si na Španělsko, jak jsem tam jeli podél moře, tak tady jsme se pohybovali úplně stejně, ale souběžně s řekou. Obvykle spím ve vlaku, ale tady jsem si nemohla dovolit zmeškat takový pohled. 

Určitě bylo hrozně vidět ty veškeré továrny kolem města. Nejsem na to zvyklá, i když chápu, že někde prostě být musejí. 

Den byl slunečný a hezký, jak to vidíte i na fotkách. Celé město bylo jen naše. Škoda, že veškeré obchody s dekoracemi byly zavřené, zboží mají naprosto úchvatné. Tak alespoň jsem si užila windowshoppingu.












Žádné komentáře:

Okomentovat