Страницы

úterý 9. dubna 2019

Perfektní výlet do Litoměřic


Konečné jsme vyrazili do Litoměřic. Město je totiž v desítce nejhezčích českým měst. To rozhodně ano. 

To, jak mi tam bylo příjemně a lehce nemohu ani popsat slovy. Naprosto vynikající zdravá a klidná atmosféra. Obdivuji každý roh, každou budovu a každý kopec. Město má několik velkých náměstí, velice krásný a útulný dům seniorů, vynikající obchod s porcelánem, kde jsme se seznámili s velice příjemným prodavačem, který mi dal i malý dárek: náprstek s nadpisem názvu města. Velice příjemný člověk, který asi ten obchod i vlastní. Vyprávěl nám, jak jeho otec se zabloudil v Petrohradu, a jak sbírá krásné kousky pro svůj obchod po celé republice. 

Užívala jsem si každou vteřinu v tomto pohádkovém městě. Ted to píšu a chce se mi tam znovu vrátit. Velice útulné město. Mám pocit, že jsem strávila den v nějakém přírodním parku nebo tak. Kvetoucí příroda, tiché a útulné ulice, pěkné linie ulic. Prostě jsem celý den přebývala v plném nadšení. Neuvěřitelně přátelské, slunečné a vyspělé město. Krásná okna, všude jsou dekorace, velmi útulné restaurace, hlavní náměstí nabízí veškeré drogerky a banky. Město žije a vibruje, ale zároveň je velice klidné. Rozhodně v mém osobním TOP-5.

















Žádné komentáře:

Okomentovat