Страницы

pondělí 24. června 2019

Příprava na jaro a léto


Tento týden jsem měla minimum práce, než obvykle, a tak jsem se připravovala na jaro. Uklízeli jsme s Alexem balkón, koupila jsem si pár kytek, zavěsili jsme nástěnné květináče a teď to tam vypadá útulněji. Až se oteplí, budeme večeřet na balkóně, jak to máme rádi. 

Uklidila jsem veškeré zimní oblečení, vyprala zimní bundy, umyla a schovala úplně všechny boty. Tento týden má být znovu chladno a nebudu mít co na sebe. To nevadí. Už jsem vyžehlila veškeré jarní oblečení a stejně ho potřebuji “vyvenčit”. Nebo aspoň chci, a to stačí. 


Kamarádka vymyslela výměnu pomocí audio záznamů. Tahle komunikuji se dvěma kamarádkami. Jedna je v Polsku, další v Bělorusku. Vídáme se jen zřídka, ale jsme v kontaktu skoro každý den. Volný čas u nás nepřipadá na stejnou dobu, proto je velice těžké skypovat. Psát si na počítači také chce spoustu času, proto bych řekla, že ta výměna audio záznamů nám zachraňuje kamarádství. Mohu vařit nebo uklízet a zároveň nahrávat audio pro kamarádku. Pak od ní dostanu odpověď. Poznala jsem ty holky blíž a mám z toho upřímnou radost. Vždycky to byla velká škoda, že věnuji více času jen těm kamarádkám, které jsou v Čechách. Ted už tomu tak není. Osobně děkuji moderním technologiím. 



Včera jsem si koupila knihu v angličtině. Už pár let jsem si nekoupila žádnou. Budu trénovat i angličtinu. Sleduji v angličtině pořady a filmy, ale nějak moc nečtu, zvlášť knihy, jen občas nějaké články. Momentálně si čtu Cecílii Ahern. Již 10 let jsem její fanynkou. Píše báječně. I přesto, že v její knihách se často setkávám z naivitou, ta naivnost se mi líbí. 


V poslední době též dost často poslouchám španělskou zpěvačku Natálii Jimenez. Album s názvem “Creo en mi” (“Věřím v sebe”) je naprosto skvělé. Má mohutný hlas. Obvykle hispánskou hudbu moc nemusím, ale v tomto případě to ustojím. 

Nemobu také neoznačit, jak se mi líbí nový singl Conchity Wurst “Hit me”. Zpěvačka značně vyrostla z muzikálního hlediska. Navíc je to skutečný hit.

Žádné komentáře:

Okomentovat