Страницы

středa 4. března 2020

Beroun překvapil



Nikdy jsem v Berouně nebyla, ani o něj neměla zájem. Vždycky jsem si díky popisům mých známých toto město představovala jako oázu paneláků. Navštívit ho mi ale poradil můj manžel, který tam bývá dost často pracovně. Neuměla jsem si představit, že jde o tak báječně útulné, okouzlujíci a romantické město. 
Nejslabší stránkou je vlakové nádraží. Má nádhernou architekturu, zajímavé dekorační a hlavně dost staré prvky, ale není opečovávané. Všechno tam prostě prahne po rekonstrukci. 
Naopak celé město je v docela dobrém technickém stavu. Většinou tam potkáte zrekonstruované domy a spoustů novostaveb. Mají tam i celou novou malebnou čtvrt s výhledem na řeku. 
Také mne docela překvapilo, že je ve městě docela rušno, což jsem od města s 20 000 obyvateli ani nečekala. Je tam cítit život. Všichni venčí psy, jezdí na kole, venku je spousta dětí. 
Město je velice rozlehlé. Uprostřed je městská hora s rozhlednou, odkud je vidět úplně všechno. 
Měla jsem také radost z bezpočtu schránek pro kola, jak tam lidé normálně venčí kočky, a jaké tam mají obchůdky s nádobím a dekoracemi. Nádhera

















Žádné komentáře:

Okomentovat