Страницы

středa 20. února 2019

Návrat ztracené


Jó, byla jsem hrozně pracovně vytížená. Poslední měsíc jsem v průměru určitě pracovala mnohem více, než minulý rok. Ale nejen to. Neměla jsem inspiraci pro psaní článků (jasně, že jsem je pracovně psala stejně). Ale není to z nějakého špatného důvodu, i když jsem měla několik tíživých problémů. Hlavně jsem si tak nějak užívala rodinu a přátel veškerý volný čas. Pracuji, čtu si knížky a časopisy, občas sleduji videa na Youtube a koukám na “Takovou moderní rodinku”, kterou jsem poprvé objevila v prosinci. Ostatní čas jsem věnovala mým drahým a oblíbeným. 








Počasí mi darovalo obrovskou radost. První, co vidím každý den, je sluníčko a to mi přináší potěšení. Navíc celý leden hodně sněžilo, užila jsem si skutečně bílé zimy. Trošku jsem navíc cestovala, plánovala další tripy a věnovala se domácím úkolům. 

V prosinci jsem měla dovolenou, kterou jsme se rozhodli trávit v Praze. Nakupovali jsme, užívali si domova a města a darovali si dárky. 

Začala jsem tak nějak vařit. Vařím už druhý týden a stále něco nového. Vyhledávám si snadné recepty na internetu a musím přiznat, že se tím ušetří peníze a obohacujeme si svůj jídelníček. Ale i přesto rádi zajdeme do dobrého bistra, zvlášť v neděli. 

Mám se skvěle, jdu vstříc novým horizontům, mám plány ohledně práce a rodiny a sním o nových úspěších. Hezky jsem si užila Vánoce, Nový Rok a Valentina. Tento měsíc mám navíc narozky, které mi tak moc nevadí.



Žádné komentáře:

Okomentovat