Страницы

pondělí 7. října 2019

Co jsem zahlédla na obrazovce

Jelikož jsem se uzdravovala po operaci, tak jsem poprvé za dlouhou dobu pořádně koukala na telku. A možná vás bude zajímat co všechno mně pobavilo. 

Sladký život 


Tento maďarský kriminální seriál mi z jakési stránky změnil život. A to možná v tom směru, že nikdy nelze věřit stereotypům. Nikdy nekoukám na kriminální seriály, zvlášť z nejchudších zemí Evropy. A to je obrovský omyl. 

Vynikající seriál nejen holyvoodské úrovně, ale i výš. Neuvěřitelně dobrý výkon herců, velice zajímavé napětí. Seriál je natočen hezky, vkusně, brutálně, čestně, krutě a realisticky. Český dabing je také na velice vysoké úrovni. Jsem neuvěřitelně vděčná českému HBO, že udělali tak velkou a báječnou práci a seznámili mně s tímto seriálem, na který bych jinak nikdy nekoukala. 

Úspěch 


Zase kriminální seriál a také z produkce HBO Europe, navíc je první natočený v bývalé Jugoslávii pro HBO. Dabing je zase trefa. Seriál je krátký, zatím má jen jedinou řadu. Ale velice zajímavý, kvalitou shodný se Sladkým životem. 

Manžel na zkoušku 


Anna Faris pro mne vždy byla herečkou jedné postavy, a tou je Sindi ze Scary movie. Ale v této vtipné komedii zahrála opravdu hezky a ta role jí opravdu slušela. Moc jsem se u toho filmu pobavila. Opravdu legrační a velice vtipná komedie. 

Po čem muži touží 
České podání známé argentinské telenovely Lalola, ale ve filmu. Smála jsem se každou vteřinu. Snad jde o jeden z nejvtipnějších filmů mého života. Prostě nádhera. Anna Polívková se pomalu stává jednou z mých nejoblíbenějších hereček. 

Nicky Larson et le parfum de Cupidon (Nicky Larson a Kupidonův parfem) 


Bohužel v Česku tento film zatím nevyšel, ale pokud umíte francouzky, rusky nebo anglicky, tak si ho můžete klidně užít. Jde o francouzskou adaptaci japonského manga. Pokud vám něco říká jméno režiséra a hlavního herce Philippe Lacheau, tak se pořádně pobavíte. Točil se svým oblíbeným týmem herců a navíc vlastní nevěstou. Smála jsem se celý film.
Písnička dne


Žádné komentáře:

Okomentovat