Страницы

pátek 4. října 2019

Podzim je tady

Dovolená v Itálii na ostrově Ischia

Pořád si slibuji, že budu tomuto blogu věnovat více času. Ale pokaždé mi do mých slibů něco vleze. Během minulých 6-7 týdnů mi nejen zkolaboval pracovní počítač, který obsahoval několik článků včetně těch pro tento blog, ale také jsem odjela na dovolenou, a po návratu jsem ležela v nemocnici. Navíc jsem před dovolenou hodně pracovala, a už nestíhala přepsat články, které zmizely spolu s počítačem. 
Silikonová utěrka Tchibo. Paráda
Dýňová sezona
Jdeme na houby!

Tuto ne, ale je hezká!
Už se připravujete na halloween?
Tak teď začínám jakousi novou kapitolu po odpočinku, nemoci a rehabilitaci. Cítím se nadšená a inspirovaná i přes to, že poslední 2 týdny byly fyzicky a psychicky vyčerpávající. 


Přivítala jsem podzim, který je mimochodem mým nejoblíbenějším ročním obdobím, jak má být. Koukala jsem na nádherné filmy, uklízela v šatně, vařila dýně a chodila na houby. 


Takže většinu podzimního oblečení už mám připravenou, veškeré polštáře, přikrývky a závěsy mám vyprané, první lesní houby snědené a spoustu zábavy naplánované.


Neuvěřitelně krásná písnička



Žádné komentáře:

Okomentovat