Страницы

pondělí 10. srpna 2015

Co je v mé kabelce TAG





Už před rokem jsem dělala tento TAG, ale ve video formátu na svém Youtube kanálu, který je v ruštině. Teď nastala doba o tom napsat i na mém blogu. Já osobně velmi milují tento TAG, jak na blozích, tak i u „youtuberů“. 



Čtečka Kindle. Je poměrně zastaralá, ale nevadí mi to. Mám ji ráda a vždy ji mám u sebe. 



Můj Iphone. Říká se, že jde o náhradní mozek. No, nevím, ale zachraňoval mě docela často. Točím videa, poslouchám hudbu, píši si připomínky, zaznamenávám myšlenky pro mou další knihu, mé blogy, a tak dále. A také takřka poctivě vyplňuji organizer. 



Rtěnka PHB Ethical beauty (v odstínu Blossom). To je jeden z mých posledních kosmetických objevů. Je výborná. 
PHB - je rodinná firma, která sídlí ve Velké Británii a ručně vyrábí luxusní veganskou organickou kosmetiku. Tato rtěnka je ideálním spojením balzámu na rty a dekorativní kosmetiky. Jsem do ní zamilovaná! 



Balzám na rty Kivvi. Kivvi se vyrábí v Lotyšsku. Je to veganská značka, která začíná být v Česku velice populární. Vše je v bio kvalitě. Zcela perfektní balzám, který ráda používám po celý rok. Přidává rtům udržovaný vzhled. V zimě jde o vůbec nenahraditelný prostředek. 



Zrcátko Yves Rocher. Dostala jsem ho jako dárek k nákupu. Moc na zrcátka nejsem, občas použiji můj telefon, když si líčím rty. 



Časopis. Ráda nosím s sebou nějaký dámský časopis. Milují Elle, Harper’s Bazaar a Dolce Vita. 



Tampony Natracare. Jsou přírodní, bez chlóru, bez plastů. Naprosto bezpečné. 



Sluchátka. Mám rada ty od Applu. Poskytují vynikajícý zvuk a zabírají málo místa. 



Deosperej Balea. Balea vyrábí levné produkty, které často prodává i v podobě cestovního balení. Účinný, levný, malý. 



Kartáč na vlasy Tangle Teezer. Nejlepší kartáč mého života, i když jsem ještě nikdy nezkoušela nové módní, přírodní, dřevěné, profesionální kartáče. Tangle Teezer je jedním z nejznámějších kartáčů. Výrobce už na něm vydělal milióny. Falšují ho desítky firem ve světě, ale stejně to moc neumějí. Rozčeše jakékoliv vlasy a zanechá je udržované. 



Peněženka. Koupila jsem si ji od Guess. Pokud se nemýlím, tak úplně všichni vyrábějí dámské peněženky z polyesteru. Uvidíme, jak dlouho vydrží. Byla drahá a je zatím skoro nová. Je velice pohodlná a vyhovuje mému vkusu. 



Papírové kapesníčky. Jakékoliv měkké. 



Kabelka Calvin Klein (polyester). Model Izzy Satchel 2. 



Tak toto je má standardní souprava. Zbylý obsah věcí v mé kabelce záleží na tom, kam jdu. 

Děkuji za pozornost.

Žádné komentáře:

Okomentovat