Страницы

pondělí 17. srpna 2015

Vlasy

 Rok 2014
 Rok 2015
 Přírodní šampon a balzám
balzám z profesionální péče Paul Mitchell a fluid na konečky vlasů
Levné přírodní šampony a balzámy

Touha po krásných udržovaných vlasech by měla začínat u jídla. Nemám od přírody moc kvalitní a zdravé vlasy. Doposud se mi jen jedinkrát podařilo nechat si narůst dlouhé vlasy, ale byly úplně zničené barvami. Vypadaly hrozně a rozhodla jsem se tedy pro krátký střih á la Rihanna ve videoklipu Umbrella. Poté se že mě stala veganka a já začala pozorovat změny v kvalitě mých nehtů, pleti a vlasů, i když tohle všechno vůbec nebyl důvod, proč jsem se vegankou stala. 

Pomalu mi narostly poměrně kvalitní vlasy. Ale konečky byly rozštřepené, a proto jsem se rozhodla pro přírodní barvu na vlasy. V té době jsem objevila veganskou italskou barvu na vlasy Sanotint, kterou používám už 6 let. Je to nejlepší barva na vlasy na světě, a to i přesto, že stojí pouhých 250 korun. Je to profesionální barva, která se nanáší velmi snadno doma během 10 minut a vždy rovnoměrně. Přebarvila jsem za tuto dobu vlasy už snad 100krát a často používala různé odstíny, ale vlasy byly vždy stejnorodé. Tato barva zvládne opravit i kadeřnické chyby s různými odstíny. 

A nakonec poslední tip jak udržovat vlasy zdravé. Zvolte vhodný šampon i balzám. I když těmto dvěma bodům se dá vyhnout, nedoporučuji to dělat. 
Nebo jinak. Má cesta je nejlevnější. Peníze mohou nahradit nesprávné stravování. Pomoci velmi drahých vlasových produktů bude vlas vypadat zdravě. 

Střídat šampony se nedoporučuje častěji, než jednou za půl roku. Z osobních zkušeností vím, že jakmile začnu experimentovat, mastí se mi vlasy rychleji než obvykle. 
Nejsem vlasová odbornice, ale vím, že toto není v pořádku. 


Doporučuji: 

1. Kupte si přírodní šampon, který má dobré recenze na internetu, zvlášť na veganských blozích 
2. Pokud si myjete vlasy každý den, přestaňte to dělat (výjimka krátké vlasy). Pokud říkáte že nemůžete chodit z mastnými vlasy, tak vám radím, abyste vydržely alespoň měsíc, během kterého si budete mýt vlasy obden. Po měsíci už nebudou tak mastné, pokud nejíte mnoho sladkosti a tučného jídla. 
3. Kupte si přírodní balzám pro lesk vlasů. Používejte ho při každém umytí vlasů, ale jen na spodní část vlasů. 
4. Pokud máte řídké vlasy, nepoužívejte masky na vlasy, jen nějaký olej nebo speciální přípravek na konečky vlasů. 
5. Začínejte česat vlasy od konečků. 
6. Přírodní šampon a balzám plně nahradí produkty profesionální péče. Třeba ty od Paula Mitchella jsou veganské. Zejména tyto výrobky doporučuji těm, kdo má spíše nezdravé vlasy. Za půl roku profesionální výrobky vystřídáte za přírodní.

Žádné komentáře:

Okomentovat