Страницы

sobota 9. prosince 2017

Zara Home konečně v Praze






Na otevření butiku Zara home v Praze jsem se já osobně těšila několik let. Když byl před rokem a půl otevřen jejich internetový obchod, měla jsem radost, ale nic jsem tam nikdy neobjednala. Ty malé interiérové věcičky mají docela často udělat správný první dojem, který pak člověka donutí něco koupit. A ten dojem na mne málokdy udělají fotky na webových stránkách.

Když jsem se dozvěděla, že se první prodejna v Česku konečně otevřela v OC Chodov, vyrazila jsem tam hned, jak jsem měla čas. A to byla láska na první pohled.

Znám Zara Home hlavně od španělských blogerek, které už léta sleduji. Všimla jsem si, že se mi moc líbí jejich styl. Později jsem narazila na prodejnu Zara home v Miláně, ale neměla jsem čas tam nakupovat a hlavně nebylo místo v kufru. :) 


Cenově je Zara Home tak dvakrát dražší, než kupříkladu H&M Home, a také má mnohem více romantický styl. Za kuchyňskou utěrku tady zaplatíte 225 korun, za hezký talíř 300 korun, a za ložní povlečení 1500. Výběr malých interiérových předmětů mají obrovský, ale většinou prodávají ty stejné kousky v různých odstínech a velikostech. Sortiment ručníků, osušek, ubrousků, váz, foto rámečků, nádobí a svícnů vás překvapí.

Ložní prádlo

Nabízejí neuvěřitelný výběr luxusního ložního prádla, které ale má svůj mimořádný standard velikosti povlaků na přikrývky a polštáře. Ty totiž nikde v Česku neseženete, než na jejich prodejně. Tak třeba většina povlaků na polštáře má velikost 50x75 cm, což je naprosto nestandardní velikost pro Českou republiku. Koupíte takový polštář ale bez problémů v Zara Home za 599 korun.

Navíc největší velikost prostěradla kterou mají je 240x280 cm, což pro mou postel není dostačující. Já mám momentálně prostěradla o velikosti 260x260 cm a vůbec mi nevyhovují. Pořád sjíždí s matrace. Koupila jsem si na zkoušku prostěradlo o velikosti 300x300 cm, a to se mi hodí perfektně. Takže v Zara Home si prostěradlo nevyberu, stejně jako ložní prádlo. Bez ohledu na to že mají velikost povlaku na přikrývku, kterou potřebují: 220x240 cm, nehodí se mi povlaky na polštáře (mám 50x70, což je nizozemský standart, Zara Home to vůbec nevede). Takže zkrátka musíte tu koupit komplet, abyste si to povlečení užili.

Nádobí

Jejich nádobí má naprosto unikátní styl. Představené jsou úplně různé cenové kategorie. Jeden talíř se dá koupit za 89 až 500 korun. Líbí se mi, že zboží Zara Home má “módní” sezónu. Až bude sezóna u konce, zanikne nádobí této sezóny a nikdo si už ho nekoupí. To garantuje zákazníkovi, že bude mít více méně jedinečné výrobky. Není vůbec pro mne, jestliže nádobí z Ikea má celé město a značka nikdy své kolekce nemění. Takže celé město v podstatě ví, kde jsem své nádobí koupila a kolik mě stalo. Zara Home je právě v tomhle dobrá. Dají se tam sehnat poměrně jedinečné kousky za dostupné peníze. Nemluvím zde o opravdu exkluzivních věcech. Ty stojí tisíce.

Domácí oblečení

Zara Home prodává domácí pantofle (600 korun) a župany (1500 korun). Unikátní styl, živá romantika. K tomu tady můžete sehnat “basic” kosmetické výrobky, mýdla, šampony, sprchové gely atd..

Extra

Maji dětskou kolekci a také vánoční. Domnívám se, že budou mít také něco na Velikonoce. Ale přesně nevím. Vánoční nádobí poměrně levné, talíř stojí stovku. Dětské výrobky jsou poměrně drahé.

Verdikt

Koupila jsem zatím jen 6 talířů. Vypadají jako by byly vyrobené ručně. Nic podobného jsem v životě neviděla, i když se moc zajímám o zboží pro domácnost. Nejenže vypadají moc hezky na můj vkus, ale dají se používat i v mikrovlnce a mýt v myčce. Skoro veškeré talíře, které jsem kdy viděla, a přitom měly nějaké zajímavé vzory, se nesmějí dávat do myčky. Takže pro mne určitě ano. Jsem nadšená. Povrch talířů je vyroben z kamene. Chcete–li se potěšit vzorem, rozhodně běžte do této prodejny.

Žádné komentáře:

Okomentovat